owenlee 发表于 2020-3-29 14:14:54

来听首跟春天有关的英文歌吧!

<div class="wx_rich_media_content" id="jsWxContainer"><section data-tools-id="54737" style="max-width: 100%; overflow: hidden; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="margin: auto; max-width: 100%; width: 307px; display: flex; flex-direction: column; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="max-width: 100%; display: flex; flex-direction: column; width: 307px; height: 284px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span class="wxart_image" wx-style="display:inline-block;margin: 51px auto auto 19px;padding: 2px;box-sizing: border-box;width: 231px;display: block;background-color: rgb(255, 255, 255);overflow-wrap: break-word !important;word-break: break-all !important;"></span><section style="margin-left: 19px; max-width: 100%; align-self: flex-start; display: flex; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><p style="padding: 2px 12px; max-width: 100%; min-height: 1em; border-width: 1px; border-style: solid; border-color: rgb(132, 204, 201); border-radius: 15px; color: rgb(89, 193, 178); font-size: 14px; letter-spacing: 2px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring</p></section></section></section></section><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="font-size: 14px;">春天来了,听一首跟春天有关的英文歌吧!轻盈跃动,恰似春意萌动,呼唤着人们舞动身体,迎接新生。</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: justify; font-size: 14px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">迪斯科巨星唐娜·莎曼演唱的《Spring Affair》,节奏感强,却听起来空灵轻快,有电音的感觉,声音还有种性感的味道,似乎是在耳边撩人,听起来痒痒的,唱的正是种风流韵事,很美好,跟早上的阳光一样慵懒温柔。</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br></p><p style="text-align: center; max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">https://file.91talk.com/clips/Musics/Spring-Affair.mp4</p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; font-size: 14px; text-align: justify; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></span></p><section data-tools-id="84905" style="max-width: 100%; overflow: hidden; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="margin-right: auto; margin-left: auto; max-width: 100%; display: flex; justify-content: center; align-items: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="max-width: 100%; flex-shrink: 0; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span class="wxart_image" wx-style="display:inline-block;display: block;box-sizing: border-box !important;overflow-wrap: break-word !important;word-break: break-all !important;"></span></section><section style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section><br></section><p style="margin-right: 15px; margin-left: 15px; max-width: 100%; min-height: 1em; text-align: justify; font-size: 14px; color: rgb(51, 51, 51); letter-spacing: 1.5px; line-height: 1.75; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br></p></section></section></section><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; font-size: 14px; text-align: justify; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></span></p><section data-tools-id="72550" style="max-width: 100%; overflow: hidden; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="margin: auto; padding: 15px; max-width: 100%; display: flex; width: 290px; border-width: 1px; border-style: solid; border-color: rgb(184, 211, 178); box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="max-width: 100%; width: 129px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="max-width: 100%; overflow: hidden; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span class="wxart_image" wx-style="display:inline-block;box-sizing: border-box !important;overflow-wrap: break-word !important;word-break: break-all !important;"></span></section></section><section style="max-width: 100%; flex: 1 1 0%; display: flex; flex-flow: column; justify-content: center; align-items: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><section style="max-width: 100%; display: flex; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span class="wxart_image" wx-style="display:inline-block;display: block;box-sizing: border-box !important;overflow-wrap: break-word !important;word-break: break-all !important;"></span></section><section style="margin-top: 15px; max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(51, 51, 51); font-size: 14px; line-height: 1.75; letter-spacing: 1.5px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: justify; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">唐娜·莎曼</span><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p></section></section></section></section><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, &quot;Hiragino Sans GB&quot;, &quot;Microsoft YaHei&quot;, Arial, sans-serif; font-size: 16px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, something's coming over me</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">ooh, I think it's got a hold on me, it's got me, it's got me</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, just the man I hoped you'd be</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, just the man to set me free, you got me, you got me</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">you got me, you got me</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and I'm hung on you</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and we've got something new, me and you, oh baby</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, guess I'm falling much too fast</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, I hope this love is gonna last, I've fallen</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, the feeling's getting really strong</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, gives me strength to carry on, I've fallen, I've fallen</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and I'm hung up on you</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and we've got something new</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">It's a spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">it's a spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">oooh, ooh, ooh</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and I'm hung up on you</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and we've got something new</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">uuuh uhh aah,.. oh yeah...</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, you're the sunshine in my life</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, how you come on shining bright, you got me</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, feeling's gonna grow and grow</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Ooh, let your loving river flow, you got me, you got all of me</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and I'm hung up on you</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and we've got something new</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">spring affair, spring affair, spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">and we've got something new</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">It's a spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">It's a spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><br style="max-width: 100%; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">Spring affair</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">give strength to carry on</span></p><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; color: rgb(0, 0, 0); font-family: poppin, Tahoma, Arial, 微软雅黑, sans-serif; text-align: center; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;"><span style="max-width: 100%; font-size: 15px; box-sizing: border-box !important; word-break: break-all !important;">spring affair...</span></p><h1 style="max-width: 100%; letter-spacing: 0.544px; font-family: 微软雅黑; text-align: center; widows: 1; box-sizing: border-box !important;"><section data-role="paragraph" style="margin-right: 16px; margin-left: 16px; max-width: 100%; letter-spacing: 0.544px; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Optima-Regular, PingFangTC-light; line-height: 1.75em; box-sizing: border-box !important;"><p style="max-width: 100%; min-height: 1em; letter-spacing: 0.544px; color: rgb(102, 102, 102); font-family: Optima-Regular, PingFangTC-Light, 微软雅黑; text-align: right; box-sizing: border-box !important;"><br></p></section></h1></div><p></p>

mona 发表于 2020-4-1 23:24:06

非常感謝樓主的分享,非常感谢!
页: [1]
查看完整版本: 来听首跟春天有关的英文歌吧!

VIP你的影视英语人生